Dag 2 fem fakta om mig

Nu kommer dag två fem fakta om mig.
 
  1. Jag gillar inte att städa och oftast städar jag bara när jag måste eller om de verkligen ser ut som ett bomb nerslag.
  2. Jag har samlat på sånadär hästar och djur som finns att köpa i de flästa affärer (Schleich (S) )
  3. Jag prenumererar på tidningen FRIDA och köper ibland Häst Magasinet
  4. Jag har ägt min kamera i tre år precis och datorn har jag haft i 4år Tamron objektivet har jag haft nu i 1 år. De nya objektivet har jag haft i 2½dagar ;)
  5. jag har ägt 4 mobiler detta är min femte mobil :P
De var dom de ;) Nu ska jag kolla lite hårfärger på nätet ge gärna tips ;) Ha en fortsatt bra kväll!
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback