Dag 3 min frulle

Jaa, dag 3 då min frulle sorry men jag har ingen bild på min frulle som var lunchen hahah ;) jag sov så länge så jag åt ingen frulle ja då viste ni det :) A ska me på bingon ikväll så just nu väntar jag på att hon ska komma hit. Jag hoppas jag vinner nåt hahah ;) Jaa jag skulle ju sätta upp en bild på mitt hår också de hade jag ju glömt bort helt och hållet haha. Nåja de får bli ikväll eller om jag tar nån bild via mobilen imr ;) Hur ska man årka sitta i ett tåg i 4 timmar??? va ska man göra i 4 timmar, ja de är en bra fråga :P få väll ta med nåt så jag håller mig sysselsatt. Ne nu ska jag kolla var jag la mina pennor och sen ska jag kolla om A är på väg ;) Ha de bra bloggar när jag kommer hem sen.
I brist på frulle bilder bjuder jag på två bilder jag tog på julafton före tomten kom ;)
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback