Dag 5 min dag

Dag 5 min dag: Skriver om lördagen
 
Jag var ju i Helsingfors då så jag hade alarm på och gick och åt frukost sen ut på stan och shoppade lite till innan vi skulle till tåget. Vi åt mat och gick ner till hamnen där vid ett café drack jag varm choklad och en jätte maräng ;) Bildkommer senare. Vi gick till hotellet efter väskan coh traskade mot tågstationen där vi väntade tills tåget kom vi satte oss där vi skulle sitta och sen satt man där i 4h och 25minuter tåget blev försenat när vi stog i Tammerfors för länge så då blev vi 10minuter försenade. Vi steg av tåget 20.43 och åkte hem. 
Det kommer lite mer detaljer sen när jag berättar om resan i dag 7 :) I kort version var dagen bra men jag skulle inta ha nåt imot att åka dit igen och kanske vara där nån dag längre för nu hittar jag ju åtminståne där och kanske då de är sommar för de var förbaskat halt där ;) 
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback