Dag 6 min kamera utrustning

Dag 6 min kamera utrustning.
 
Ja var ska jag börja nåja.
 
Min kamera är Canon EOS 550D jag har ägt den nu i 2år.
 
Detta är standar objektivet 18-55mm
 
Detta objektivet fick jag för 1år sen Tamron 70-300mm
 
Detta objektiv fick jag i år Canon 55-250mm
 
Canon Kameraväska som jag fick för 2år sen med kameran.
+
Fancier kamera väska hitta ingen enskild bild på den men den finns på denna bild:
 
Hoya, UV-suodatin hmc 58mm
två uv-filter i storlek 58mm ett som är i små bitar och ett som är på objektivet 18-55mm ska skaffa ett nytt till de nya objektivet 55-250mm i samma storlek, sen har jag ett till Tamron objektivet i storlek 62mm.
 
Sen har jag två USB-kamlar till kameran en vit och en svart. Har ingen bild på dom ;)
 
Sen har jag en kompaktkamera som heter Canon digital IXUS 80 IS i rosa ;)
två kameraväskor till den en som kom med och en som jag har köpt till den av märket GOLLA den är blå med två blommor på. Dock ingen bild på den.
 
Jaa de var väll allt tror jag. Alla bilder är från nätet förutom bilden på min Fancier kamera väska den är min egen.
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback