Hej alla glada

Nu är denna dag snart slut då. De har varit en bra dag lite långtråkig kanske när man inte vet va man ska högra men annars så uppskattas ju alltid kvällen ;) jag kommer kanske först i morgon lägga upp bilder på de jag fått men kan ju göra nå slags lista på va jag fick. Här kommer den:
1. Htc one x :D
2. Canon EFS 55-250mm objektiv :)
3. Kamera väska :) vilket behövdes :)
4. En lampa
5. En paita att sova i och två munkjackor
6. Två tidningar
7. Porslins ängel
8. Parfym och smink liknande
9. Två filmer
10. Pengar ocettan resa till Helsingfors 
11. Choklad 
 
ja de var typ allt. Jag hade inte förväntat mig allt detta och jag kan inte sluta le för allt jag ville ha fick jag i princip ;)  och lite till. Nu har jag bara ett problem eller två. Var sjutton ska jag lägga sakerna eftersom mitt skrivbord är fullt av garn och en bibel som jag inte vet var jag ska lägga den... Sen mitt andra problem är att jag har för stort minnes kort så jag måste gå på torsdag till stan och fråga efter ett mindre sim kort hahah... Så har jag läst bruksanvisningen till den och ja de stod i princip samma i hela "boken" haha...men jag är i alla fall super nöjd och jag hoppas ni är nöjda med era julklappar också. Ska kolla om jag tar bilderna idag eller i morgon. Detta blev ett otroligt långt inlägg plus poäng till den som orkar läsa. :) nu ska jag kolla om jag får min mobil i liv. De stinker parfym fast lådan till parfymen är stängd ;) suck hur ska jag klara när den är öppen då tusan haha :) 
//Sofia 

Kommentarer
Postat av: alexandra

hur många megapixel har kameran och vad är den för färg, mobilen alltså? x')

Svar: 8 megapixlar på mobil kameran och den är grå ;)
Sofia

2012-12-24 @ 22:38:40 / URL: http://alexandrastorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback