I skolan

Tjenixen :D
Jo jag vet jag är väldigt aktiv här men nu före jul så har jag väldigt mycket att göra ;) Jag ska ha virkat ännu 2½ par vantar före fredag. Just nu sitter jag i datasalen. Vi har tillval nu och jag har nåt som heter företagsfostran? eller nåt liknande men jajaj jag och Sofia. Här kommer en hälsning från henne ;)
 
HEEEEEEEEEEEEJ! :D typ just söis joo... uhm... hej?! I'M SUPER, thanks for asking. annars så vet ja nu int men för att verka intelligent så fyller ja deher tomma space:et med massa text så att inte ni fattar att jag egentligen bara babblar så typ joo.... *kram* asdfghjkl, hiddles e bäst. och the hobbit också. fast de tycker int Sofia som i Sofia som har denhär bloggen men det struntar jag i, nu har jag verka smart och skrivi megajättesupermycket text så att joo... HEJ.<3
 
Joo ehem.. nu ska jag hitta på 10 frågor som vi ska ha till en frågesport såå jaa jag skriver väll nångång senare... 
Ha de bäst!
//Sofia och Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback