I vinter tid!

Ju jag var väldigt aktiv på lektionerna idag ;) Första timmen hade vi matte men eftersom vi inte hade nån lärare eftersom hon skulle och öva julfest med 8:orna så jag gjorde inte et shit. Sen hade vi samhällslära och där gick vi igenom några frågor diskuterade en massa onödiga saker vi brukar göra och sen spelade vi ett spel som är obegripligt hahah i ca. 10 min sen va de mat. Juu sen började de lektionerna man bara slappar ;) Vi var i datasalen i två lektioner och jag gjorde inte så mycket.. satt bara och försökte komma på 10 frågor till frågesporten vi inte hade;) och googlade en massa onödigt :P Nu sitter jag i min säng och försöker virka färdigt vantar som ska vara klara på fredag eftersom de ska bli julklappar ;) De går ju sisådär :P hahah här kommer ett smakprov på hur de kan se ut...
jo men jag har inte orkat fästa trådarna så därför syns trådar lite här å där;)
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback