Jul

Hej bloggen! 
Jag vet att jag inte har bloggat på flera veckor men de är för att jag inte har haft lust att blogga överhuvudtaget så de är därför jag inte har uppdaterat bloggen. Jag bloggar från iPad:en nu igen. Men jag funderar på att ta blogg paus ett bra tag och se då om jag vill fortsätta blogga eller om jag lägger ner bloggen helt. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. 
Jag är ensam hemma så jag har varit och hälsat på farmor på samma gång tog jag med två tidningar och en 1kg julskinka. Jag åt där för jag hade ingen aning om vad jag skulle äta. Jag bakade även en sats muffinsar när jag var där. Jag virkade färdigt min 12:e vant så nu har jag 6-7st kvar att virka på två veckor. Jag hoppas att Jag hinner klart med alla vantar. Just nu sitter jaga vid köksbordet och spelar spel på iPad:en. Haha riktikt roligt faktiskt. Funderar på att gå och spela lite på Wii sen senare när jag få göra vad jag vill. Muhahjag ska jag ladda denna sak och kanske steka nåt ägg åt mig. Jag har två timmar och 30minuter på mig innan jag ska ut med doggen. Vem vet kanske jag skriver mer senare i kväll om jag har nåt att skriva om. Oj, va de blev ett långt inlägg.
//Sofia

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker du ska ha kvar bloggen men om du känner att du inte vill blogga så kan du ju ta en bloggpaus? ;)

Svar: Jo jag fundera på de men eftersom jag verkligen inte har nån blogg lust så skulle de vara en väldigt lång bloggpaus ;)
Sofia

2012-12-09 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback