Julen närmar sig...

Ja då var det den 22.12 nu då. Bara tå dagar vevar till julafton.  Idag har vi annars haft besök från Vasa. Men de åkte hem för en halv timme sen kanske. Idag är de i alla fall kallt som igår. -21 grader kallt va de på morgonen när de kom. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vet inte om jag ska gå ut och fota nå eftersom de är kallt men de är fint väder. Sen gick ju inte värden under igår så jag lever ju fortfarande ;) men eftersom jag är inne på iPod:en så kommer de inga bilder i detta inlägg. Kanske jag tar nån bild av de jag fick igår av två kompisar och en som är assistent eller va de nu heter åt lillebror. Annars har jag ett par skor som ligger och skräpar ifall nån vill köpa. Kommentera i så fall om du är intresserad. Jag uppdaterar mera sen senare. Ha en fortsatt bra dag.
//sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback