Kort om dagen hittills

Jag steg upp ca 11.57 så gick jag och äta lunch sen åkte vi till frissan och där satt jag i en timme och 15minuter om man ska vara exakt ;) jag färgade håret och klippte topparna. Kan lägga upp bild senare. Så nu har jag två färger i håret då ;) det blev en mörkbrun färg undrer och den som jag hade åvanpå men den ser lite röd ut haha :P Om ni vill följa mig mera än har på bloggen så kan ni ju följa mig på instagram där heter jag Svartvit97 där lägger jag ut bilder m.m så de är bara att följa :) Nu ska jag hitta på nåt. Sen kanske en kompis kommer hit och trixar med headern ;) Sen ikväll ska jag väll på skink bingo in till byn. ;) Ha en fortsatt trevlig dag :)
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback