Ny design

Jag böt design nyss jag gilla denhär designen så jag bytte. Sidan heter www.designadinblogg.se om ni vill ändra disign på er blogg. Går ändast till de som har webblogg.se eller blogg.se. I morgon åker ju jag till Helsingfors. Jag kommer nog att blogga där också men inte lika mycket eftersom jag inte kommer att hinna ;) men när jag är i  tåget kommer jag blogga och när vi är på hotellet sen får jag se hur mycket jag bloggar mer.  Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan och hinner jag lovar ;) Nu ska jag gå och äta nåt och vänta på en kompis ska komma hit och fixa en sak ;) I morgon ska jag också fixa ett sim kort till min nya mobil så jag inte behöver gå med två :P hahah
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback