Sagan om ringen

Nu är sagan om ringen på tv.
sagan om ringen: Konungens återkomst tror jag de är. Men för er som vill se så är de på nelonen. Annars så kommer de att sända alla tre filmerna nu i jul. För er som vill se. Jag tänker i alla fall titta på de två jag inte har sett. Om jag minns ;) haha kan lägga upp tid tablå på när och var de sänds om nån vill se på dem. Rekommenderas att se om man inte har sätt som mina kompisar säger " det hör till allmänbildningen att ha sett/att se på sagan om ringen" haha :) jag har tvingats att se första och sen var jag på The Hobbit med knasarna haha :D 
//Sofia 

Kommentarer
Postat av: my

tänkt ba nämn att konungens återkomst är sista filmen av sagan om ringen triologin.ti sänd hede ana förra vikon,tror jag. ha e bra å god jul.:)

Svar: Okej he sto i se och hör att di sko sänd e över jul. Men int vet jag jag ska skåda imr. Ju desamma :)
Sofia

2012-12-22 @ 22:36:49
Postat av: my

tänkt ba nämn att konungens återkomst är sista filmen av sagan om ringen triologin.ti sänd hede ana förra vikon,tror jag. ha e bra å god jul.:)

2012-12-22 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback