Vintern är här

Samma tid förra året hade vi ingen snö än och nu har vi massor ellder så det räcker till i alla fall. Jag har inte nån julstämning ännu och de är en vecka till julafton ;) Men kanske den kommer. Jag tänkte dela med mig av min önske lista så att tomten ser vad jag vill ha i mina paket i år ;)
 
1. Ny mobil (HTC one X)
2. Nytt objektiv (Canon 55-250mm)
3. Pengar ( om man nu kan önska det) ;)
4. Kamera väska
5. 2½ men film (nyaste)
6. Helsingfors resa efter julen (vet redan vi ska åka)
 
Jaa, de var väll allt tror jag ;) Tre av dessa saker vet jag redan att jag får ;) Kommer inte att avslöja ännu utan ni får vänta och se. Kommer säkert att lägga upp några bilder sen av julklapparna. Jag har glömt att julpynta sen två år tillbaka så de kanske vore på tiden att göra de sätta fram några tomtar jag har gömt undan i skåpen. Men jag har ju i alla fall en stjärna i mitt fönster som lyser så jag inte kan sova ;P Nåja jag ska väll bli van me den också:P 
Jag håller på att få spunk me min mobil den bara hakar upp sig och är almänt irriterande så jag skulle kunna kastaden i golvet tills den gav upp men eftersom den är en Nokia så är de inte så änkelt att söndra den :( Om ni söker en hållbar mobil köp en nokia.
//Sofia

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill också ha pengar, ett objektiv och en ny kamera väska. Och lite annat. :P

Svar: Haha :) jag kan gissa att de stå ungefär samma på våra önskelistor då ;) bara två dagar kvar sen får man se om man får nått av de man ville hällst ha.
Sofia

2012-12-22 @ 14:54:38 / URL: http://alexandrastorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback