Fars dag!

Hej på er! 
Ja idag är det fars dag då. Jag har inte gjort så mycket ;) Eftersom jag somnade först runt 06.30 så sov jag inte så länge. resten av familjen uppvaktade pappa när jag sov hoppsan :P Sen frågade pappa om jag skulle med och äta älg soppa men jag sa nej eftersom jag inte gillar kött soppa så stanna jag hemma. Jag levde på en semla med ost på ;) hahah de var min lunch idag. Så jag har nog bara slappat idag. Hoppas ni fick en bra farsdag. Jag var ju på prao till en skola så där hjälpte jag till att baka kex så fick hem några stycken och så gjorde jag ett kort när jag var med på en tekne timme. Så de la jag på bordet så han skulle få nått av mig i alla fall. Skrev en dikt också som jag skrev på kortet jag gjorde. Nu ska jag gå och sova. Ny prao vecka i morgon. Denna gång ska jag vara på en restaurang ;) Ska vara där med en jag känner. Jag börjar först 09.00 så jag får sova en timme extra eller inte. Måste upp och skriva ut en lapp jag ska ha upp i skolan och så ska jag söka fram nå inneskor jag kan ha. Så där pös min sov morgon. Nåja jag överlever. Hoppas ni hade en trevlig fars dag. Puss.
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback