Info

Namn: Sofia
Ålder: 15
Längd: 170cm
Sko storlek: 40/41
Gör just nu: Är på prao
 
ALLMÄNNA FRÅGOR:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, hjälpsam och artig ;)
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: För envis kommer inte på nåt just nu har hjärnsläpp... ;)
Vad är du rädd för? vet inte vad jag är rädd för men de finns saker jag ogillar
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: ögonen ;)
Det roligaste jobbet du har haft/har: Power club ledare
Har du körkort eller bil: Nix
När tar du ditt körtkort om du inte har men vill ha: Om 3 år
Vem åkte du bil med senast: Ingen aning
Vem åt du mat med sist: Mig själv
Vem sov du hos sist: Kanske My??
Vem sov hos dig sist: Ingen aning
När grät du senast: Väldit länge sen
När skrattade du senast: Idag :D
Vad har du alltid i din väska: De som är viktigt.. mobil,pengar...
Har du varit utomlands någongång: Jo
Största stad/städer du varit i: Madrid, Helsingfors,Stockholm,Maspalmas...
Har du piercing eller tatuering: I öronen
 
ANTINGEN – ELLER FRÅGOR:
Storstad eller landet: Landet
Hambugare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
McDonalds eller MAX: Ingen av dem
Sverige eller utlandet: Utomlands
Sport eller nyheter: Sport
Fotboll eller hockey: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Båda ;)
Sommar eller vinter: Sommar
Höst eller vår: Vår
Flyg eller tåg: Vet inte har flygit mer så kanske tåg ;)
Bil eller buss: Bil såklart hatar bussar...
 
Detta är ett tidsinställt inlägg just nu är jag på prao platsen... Skriver mer när jag är hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback