Kort om dagen!

Hej på er! Jag tänkte berätta kort om dagen. Vaknade 07.00 av ett alarm på mobilen. Klockan var 07.30 då jag steg upp jag la på mig kläderna och gick upp för att äta nåt och sånt. Jag åker taxi till prao platsen med de som ska till skolan... Ja när jag kom till skolan så var jag ute en liten stund innan jag gick in för att kolla var jag skulle vara fick en läseordning så nu visste jag var jag skulle men vet inte var jag ska vara i morgon två sista lektionerna men de visar väll sig. Dagen gick bra går inte in på några detaljer. Kom hem halv tre konstig känsla att komma så tidigt brukar komma hem runt tjogofem före fyra annars ;) Men sen la jag på te och åt mellanmål. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Men nu ska jag gå och se på "portkod1321" som kommer på svtplay. Ha de så bra!

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback