Presentation av mig :)

Hejsan hoppsan i lingonskogen! Jag tänkte ta och presentera mig. 
Jag heter då Sofia och kommer från Finland, jag är 15 år och jag gillar att vara med vänner, fotografera, vara i stallet o.s.v. Mina bilder är tagna med min system kamera Canon EOS 550D och med objektiven Canon EFS 18-55mm och Tamron AF 70-300mm. Men jag ska skaffa ett till objektiv och ett stativ åt mig. Jag äger även två kameraväskor. Jag har en sköt ponny vid namnet Ponto, han är en fjording. Jag sköter även hans två shettis kompisar Bertel och Bolek. Jag kommer att ha denna blogg "på prov" ett tag och se om jag vill fortsätta eller om jag bloggar vidare på mig gamla blogg gå gärna in på den och se :) http://srbloggen.soclog.se/
//Sofia 

Kommentarer
Postat av: Lollisen

Din första kommentar av lilla mig! Tihih! Nä skämta bara... xD

Svar: Hahha he er braa :)
Sofia Ravald

2012-11-05 @ 20:34:54
Postat av: Lollisen

Din första kommentar av lilla mig! Tihih! Nä skoja bara... xD

2012-11-05 @ 20:37:00 / URL: http://tipsu-ica.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback