Problem..?!

Jag kom på att jag ännu levde i oktober så vi svängde kalendern på min anslagstavla och gissa vem som är där?! Jag har nämligen två och på båda hänger nu Alexander Skarsgård som seriöst tänker de ta livet av mig eller? Jo som ni kanske märker så tycker jag inte om Alexander speciellt inte när båda kalendrarna har honom på november månad. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Kan ju säga att bilderna är kanske inte dom finaste på honom heller så jag vet inte om jag ska byta tillbaka till oktober eller kanske låssas att de är december redan eller så får jag ta och gömma dom tills denna månad är över.. Hmm.. lite problem vill verkligen inte ha honom på väggen. Nåja just nu sitter jag här och hjälper till i ettans klass. Härliga elever de är så gulliga :D Skulle kunna stanna en vecka till bara för att få vara där. Men de får man ju inte såklart grr.. Men sen ska jag ju också vara med treorna sen senare idag också de är en liten härlig klass de också. Gillar att vara med dom också. Sen till sist men inte minst ska jag vara med sexorna undrar hur de kommer att gå... Känner några därifrån så de ska väll gå hyfsat bra antar jag. Nåja bloggar mera när jag kommer hem :) Ha en bra dag alla puss hej!
Målnen speglar sig i vattnet ;) Taget vid sommarstugan av mig :)
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback