Mina funderingar...

... jaa, var ska jag börja. Jag har tre alternativ till mig: att byta bloggportal och göra den  som en dagbok, fortsätta blogga här och skriva lite nu som då eller sluta blogga helt och hållet. Jag vet inte vilket jag ska välja men de visar ju säg förr eller senare. De har hänt lite saker sen sist t.ex. jag har klart mitt slutarbete bara muntligapresentationen kvar, jag har varit på årets första ridlektion där jag hade två fotografer med, jag har kommit på vad jag ska göra på textilen nästa period och jag har allmänt funderat. 
Jag läste en bok klart för två dagar sen som handlade om anorexi. Detta fick mig att tänka till. Boken handlade om en mamma som skrev om sin dotter som hade sjukdomen anorexi. Jag rekomenderar boken starkt. För dig som vill läsa den så heter den "Ta livet av mig, mamma".  Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och hittade ett nytt band, eller nytt och nytt men jag visste inte om denna grupp fören jag läste än gammal frida tidning och såg bandet där och blev nyfiken. De vae förvånadsvärt bra enligt mig. Ne nu ska jag ta och få ett slut på detta inlägg också. Jag kommer att lägga upp dagens blogg vinnare och svar på frågestunden när jag orkar starta datorn ;) ha de så bra.
//Sofi
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker inte du ska sluta blogga, men om du inte tycker det är kul att blogga på blogg.se så kan du ju testa en annan portal, eller? ;)

Svar: Tack, denna kommentar var de jag behövde :)
Sofia

2013-02-08 @ 20:49:30 / URL: http://hoppmuppens.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback