Svar på frågestunden :)

Hej hopp här kommer svaren till frågestunden även den lite försenad :P
 
Favorit ridgren? 
Svar: måste nog svara dressyren ;)

Tre hemsidor du besöker dagligen. 
Svar: Instagram, facebook och bloggar kanske

Favvo hästras? 
Svar: Jag gillar nästan alla, men om jag måste välja så är de nog tinker, finskhäst och fjordhäst ;) Alltså mera kallblodiga hästar!

Första hästen du red? 
Svar: Första hästen jag red på hette Lilla My, hon var en shettlandsponny. Hon avled för några månader sedan :(

Bästa bloggportal du använt? 
Svar: Jag har bara använt 3 hittills, men som jag tycker hittills så är nog blogg.se den bästa men vem vet nån vacker dag kanske jag ändrar mig ;) 

Favvo ämne i skolan? 
Svar: Ojdå, jaa va kan de vara. Kanske företagssamhetsfostran som jag valde till. Sen tycker jag att husliga ekonomi är rätt roligt ibland. Men just nu väntar jag på textilen eftersom jag har ett hum om vad jag skulle vilja göra ;) Om ni vill ha bilder på vadjag gör så kan ni kommentera :)

Bästa ridlärare du haft? 
Svar: Oj, detta var inte en lätt fråga. Jag har ju haft några stycken men den som jag tycker är bäst nu är nog den  jag har för tillfället alltså Hanna sen tycker jag att Anna är också bra. De kräver lite mer än de andra vilket gör att jag utvecklas mer, eftersom jag måste göra övningen rätt. :) När jag börja rida hatade jag sånna ridlärare ;) Tänk vad man kan ändras :P

Två bästa färgerna?
Svar: Blå och svart
 
Godaste du någonsin bakat? 
Svar: Oj, jag har inte bakat så mycket så jag har ingen aning men jag gillar en kaka mamma brukar göra ibland till kalas och sånt. Hon gjorde den även till min konfirmation. ;)

Det roligaste du någonsin gjort i skolan???
Svar: Jag vet inte vad de skulle vara ;) Jag har både bra och dåliga minnen från skolan så jag kan inte svara på denna eftersom jag har haft 3 bra år i högstadiet :)
 
Hoppas ni är nöjda med svaren :) Jag fick tänka till på några av dem. 
Jag har funderat nu en tid på att byta bloggportal, men jag har inte kommit fram till vilken ännu så ni som har bytt bloggar och har ett hum om vilken blogg ni tycker jag ska prova. Kommentera gärna, jag behöver lite tips. :)
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback