Dag 13 mina bästa vänner

Här kommer dag 13.
 
Mina alldra bästa vänner är nog: Ellinor (My) och Sofia (inte jag ;)) sen brukar Emma vara med oss också. Sen brukar jag också vara med Jennica (Jenkki) vi brukar ha intressanta samtals ämnen haha ;) Hennes blogg hittar ni här! De är mina vänner som jag är med mest. Sen är jag ju nog med andra också som: Amanda, Emma (Boris), Ella, Viktoria (Vikke), Caroline (Carco). Ja de var väll de. Sen utanför skolan så är nog mina bästa vänner nog: Alexandra (Alex) hennes blogg hittar ni här och Charlotte (Lotte) hennes blogg hittar ni här de var väll nog alla ;) 
//Sofia

Kommentarer
Postat av: sofia som typ ja... yey :D

jag är med på din blogg igen och det är awesome, kay? men ja. var typ de ja sku säga. HEJHEJ :D

Svar: Haha ju du är det ;)
Sofia

2013-01-15 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback