Dag 15 mina favoritbloggar jag läser och varför

Här kommer dag 15.
Jaa, jag vet inte om jag har några riktiga favoriter men jag läser min kompis blogg och några andras som:
Jennica: Jag läser Jennicas blogg eftersom hon skriver bra inlägg och hon är min bästakompis som jag har som också rider vid samma stall som mig och vi är ganska lika på nåt konstigt vis ;) Så checka gärna in hennes blogg :)
 
Barry: Jag läser hans blogg för att följa med i hans liv lite och se hur han och hans hästar utvecklas. Om ni har kollat på ponnyakuten 3 så känner ni nog igen honom därifrån men checka också in denna blogg :)
 
Sen läser jag också flera men jag tänker inte skriva alla här på bloggen.
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback