Dag 18 vilka apparater, mobiler, kameror och datorer har vi

Dag 18 detta kommer bli ganska så ointressant men men ;)
Vi har tre stycken tv i tre olika storlekar ;)
Vi har rätt så många mobiler men de som används nu är: HTC one X, Samsung Galaxy S II och Samsung Galaxy XCover sen en Nokia som jag inte kommer på vad heter ;) Sen har jag då en system kamera sen har vi tre kompakta digital kameror en grå gammal sen en rosa som jag använde förut och sen en röd ny som mamma använder alla är Canon men nu kommer jag inte på vad de heter :P Sen kommer vi till datorer då vi har en funktionär som är av märket hp sen har vi en bärbar dator som är också av märket hp sen har jag en egen av märket acer och sen har ju min lillebror en IPad av märket apple som han använder i skolan. De var nog allt.
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback