Dagen i kort version

Min dag har varit helt okej. Vi hade hällsukunskapa prov idag och de gick sisådär. slutarbetet kommer aldrig bli klart har jag på kän. Jag kommer inte att avslöja nåt om mina sommar planer fören allt är klart. Men jag kan avslöja så myket att de inte kommer bli en lat sommar i alla fall. :P Jag har nu varit på kalas och skrattat åt opassande ord hahhaa och sen har jag kollat på 2 och en halv film om hästar de är en samlar box men har väll fyra dom jag inte jar men som jag ska skaffa. Nu har mitt lillfinger ett annatliv för tillfället hahah. Men nu ska jag gå och sova eftersom jag kommer att somna om jag kollar mera filmer. Kollar dom för att gå mer ide'er yill slutarbetet fast jag redan har sett dom ett antal gånger redan. Men ni får ha det så bra.
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback