Dagen i korthet

Jag skriver om dagen i korthet. Efter skolan så steg jag av bussen där vi skulle samlas för att sedan åka iväg och bowla. De gick bra och jag tror och hoppas att alla  hade en rolig stund. Sen fick jag skjuts hem, när jag var hemma så åt jag mat och sen spela jag lite på mobilen och försökte göra en obegriplig matte läxa. Jag gick sen och städa skåpet där tv står på viöket resulterade två tomma lådor ;) så nu kan jag städa lite till som i garderoben skulle behövas men skulle ta sjukt länge :P
haha. Men nu ska jag kolla vad jag har för lektioner i morgon och sen göra eventuella läxor. Bjuder på en bild jag tog för 10 minuter sen när jag provade mina gamla glasögon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback