Dittan och dattan!

Såhär ligger läget just nu. Jag orkar inte blogga varje dag mera så jag vet inte om jag ska sluta blogga förgott eller bara blogga när jag har nått att skriva om? Vad tycker ni? Mina planer inför sommaren går sisådär med men jag ska nog få det att funka på ett eller annat sätt. Jag jar även funderat på att örja godis strejka jag gjorde debi 7:an typ lite mindre än ett halv år. Så om jag skulle klara mig till sommaren i alla fall så skulle jag vara nöjd. Jag ska tänka igenom saken. Jag har ien lust att göra nåt alls. Halsen är sjuk och jag är inte på humör. Borde spela in en uppsats jag skrev men eftersom jag inte har fått den rättade versionen tillbaka så orkar jag inte göra den. Nu ska jag gå och muntra upp mig med nåt. Minns att frågestunden pågår just nu så skicka frågor. Dagensblogg vinnare kommer upp när jag orkar starta datorn ;)
//Sofis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback