Följ mig på blogvin

Nu har jag skaffat blogvin så det är bara att klicka högst upp i högra spalten så följer ni mig på blogvin. Om ni vill så följer jag gärna era bloggar också bara att kommentera så börjar jag även följa dig :) Som sakt så uppdaterar jag bloggen men eftersom min dator och jag inte vill sammarbeta mera så fick jag inte in den nya bakgrunden den blev hela tiden för liten grr.. detta stör mig så enormt. Nåja nu visste ni detta :) Annars så kom jag på att jag har modersmåls läxa hehe ;) Vi ska skriva en insändare om något vi är för eller imot och jaa de går ju sisådär med det haha. Sen ska jag hitta va två saker är till geografin i morgon men nu ska jag stänga av datorn och tv:n och göra läxorna och packa väskan färdigt och sen hoppa i säng ;) Jag har fått lite blogg energi tillbaka så när jag såg statistiken hade stigit så kände jag för att blogga ;) Fråga mig inte varifrån den kom. Annars så vet jag inte om jag hoppar över att berätta om Helsingfors resan eftersom de skulle bli ett så långt inlägg och väldigt ointressant. Men ska se. Kanske har jag lite mer energi till att blogga i morgon så kommer 20 dagars listan upp igen sorry för att jag inte har lakt ut den men ska försöka lägga ut den i morgon när jag är hemma :) Pluspoäng till den som orkade läsa detta :)
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback