hemma

Nu är jag hemma från en tråkig skola.  Just nu sitter jag och äter bröd och fifflar med mobilen ;) Ikväll ska jag på bingo jag är ganska säker på att Alexandra ska med :P Hon ska även hjälpa mig med en sak på bloggen. 
Lite kort om skoldagen. Först hade vi elevhandledning vi skulle träna på att fylla i en ansökan till vart vi vill fortsätta efter nian. Så vi var på mobiler eller vissa använde dator. Andra lektionen hade vi matte vilket var tråkigt som vanligt vi bytte platser, gick igenom nått nytt och jag missade ca 15 min ;) jag var och pratade om vart jag vill söka efter nian. Sen var det lunch. Tredje lektionen hade vi geografi med en vikarie kom fram till att en bok som nästan faller i golvet är roligt när man har geografi. :P Sist hade vi modersmål då skrev vi bara nån insändare men jag ingen inspiration så de sket sig rent utsakt. ;) sån bussen hem. Ja de var min dag ;) Skriver kanske mer senare. Så kommer de att ändras lite på bloggen också.
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback