Idag...

har jag diskuterat med J på "fejjan" sen har jag städat hela skrivdordet förutom på ett ställe. De är lite svårt att beskriva men de är som en "låda" på mitten av skrivvordet så om man öppnar låcket så är det en spegel där och så jag massor med nagellack där. Men i morgon är det power club och vi ska och bowla så jag har ingen aning om när jag är hemma men då ska jag i alla fall städa skåpet där tv står. Eller 4 lådor ska jag inte städa eftersom i två av dom är det filmer i och se två andra så behövs inte städas. Så då har jag tre lådor och två skåp jag ska fixa i morgon. Nu ska jag laga matte läxan och sen ska jag gå och sova. Glöm inte bort frågestunden lite längre ner. 
//Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback