Ligger nere

Jag bloggar inte så mycket och de syns också på statistiken men jag har inget att blogga om eftersom de händer bara samma saker som: skolan, kommer hem äter mellanmål, surfar på mobilen om inte datorn flippar totalt, kollar lite på you tube, kollar kanske lite på tv, gör läxor, chattar med kompisar, planerar sommaren och går och sova. 
Eftersom det är svinkallt där ute så har jag även kallt i mitt rum eftersom om det är kallt ute är det kallt i mitt rum om de inte är -15 grader så är det ganska varmt om det är sommar är det svalt i mitt rum. Fast jag har på värme i rummet så är det nästan på minusgrader här väldigt irriterande. Hatar vintern, vill ha sommaren nu! Nu ska jag kolla lite nät affärer på nätet ska kolla om jag hittar nån film jag skulle vilja ha eller vet men jag vet inte var den finns så de ska jag kolla sen ska jag kanske söka om jag hittar nåt vettigt att köpa åt mig i hästväg också. Typ strumpor och nån tröja eller nåt till sommaren efter som jag har hål på mina ridstrumpor och vill hitta nå färger som passar med gråa ridbyxor och med blåa och med bruna ;påbetat blev ganska tråkigt inlägg och inga bilder men jag har inga bilder att visa eftersom jag är på iPad:en. 
//Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback