Strid med datorn

Jag försöker att få min dator att samarbeta med mig men de går inte så bra kan jag säga ;) Så de tar en stund innan jag får upp 20 dagars listan ska prova starta om datorn och se om de hjälper. Tänkte ta och byta ut dag 7 till: konserter jag har varit på istället för Helsingfors resan eftersom jag inte vet vad jag skulle berätta om den... Tråkigt tåg, shopping, hala trottoarer, god mat de var typ de. Skulle ha varit en annan sak om vi skulle ha besökt nåt ställe eller varit på en mer intressantare resa kanske utomlans men nu var de ju inte utomlans vi var. :/ Men kanske vi ska någonstans i sommar så har jag nåt att informera om ;) Får hålla tummarna :) Nu ska jag fortsätta strida med datorn vem kommer att vinna de är frågan ;)
Jag saknar dig fortfarande <3 //Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback